Przejdź do treści
Logo MOPR Słupsk
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
w Słupsku
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Słupsku
Facebook Mapa strony Wysoki kontrast Biuletyn informacji publicznej Projekty Unijne

Zmiana terminu na wniosek pacjenta

Zmiana terminu na wniosek pacjenta

Jeśli zarejestrowałeś się na szczepienie za pomocą infolinii 989 lub internetowo i umówiłeś się na transport, ale chcesz zmienić termin:
    1. Dokonaj zmiany terminu szczepienia. Jeśli rejestrowałeś się za pomocą strony internetowej – zrób to właśnie tam. Jeśli dokonałeś rejestracji przez infolinię 989, skontaktuj się z nią ponownie, aby ustalić nowy termin.
    2.  Zadzwoń na infolinię gminną i poinformuj koordynatora o zmianie terminu i miejsca Twojego szczepienia.  
    3. Koordynator skontaktuje się z Tobą z potwierdzeniem zmiany terminu i formy transportu.
    4. Jeśli zarejestrowałeś się bezpośrednio w punkcie szczepień i umówiłeś się na transport, ale chcesz zmienić termin:
    5. Skontaktuj się z punktem szczepień i ustal nowy termin.
    6. Punkt szczepień przekaże informację o zmianie terminu szczepienia do koordynatora gminnego.
    7. Koordynator skontaktuje się z Tobą z potwierdzeniem zmiany terminu i formy transportu.

Zmiana terminu na wniosek rejestrującego

Jeśli zarejestrowałeś się na szczepienie za pomocą infolinii 989 lub internetowo i umówiłeś się na transport, ale podmiot rejestrujący musi zmienić termin Twojego szczepienia:
    1. Zostanie dokonana rejestracja nowego terminu szczepienia. Zostaniesz o tym poinformowany telefonicznie lub przez SMS.
    2. Zadzwoń na infolinię gminną i poinformuj koordynatora o zmianie terminu i miejsca Twojego szczepienia.  
    3. Koordynator skontaktuje się z Tobą z potwierdzeniem zmiany terminu i formy transportu.
    4. Jeśli zarejestrowałeś się bezpośrednio w punkcie szczepień i umówiłeś się na transport, ale podmiot rejestrujący musi zmienić termin Twojego szczepienia:
    5. Zostanie dokonana rejestracja nowego terminu szczepienia. Zostaniesz o tym poinformowany telefonicznie lub przez SMS.
    6. Punkt szczepień przekaże informację o zmianie terminu szczepienia do koordynatora gminnego.
    7. Koordynator skontaktuje się z Tobą z potwierdzeniem zmiany terminu i formy transportu.

Zmiana terminu na wniosek gminy (miasta)
   
Jeśli zdarzy się sytuacja, że Twoja gmina nie będzie mogła zapewnić Ci transportu w terminie Twojego szczepienia:
    1. Koordynator gminny skontaktuje się z punktem szczepień i ustali nowy termin Twojego szczepienia.
    2. Zostaniesz o tym poinformowany.
    3. Koordynator dokona dla Ciebie nowej rezerwacji na transport i Cię o tym poinformuje.

Kontakt

Adres

ul. Słoneczna 15D,
76-200 Słupsk

e-mail

sekretariat@mopr.slupsk.pl

Telefony

59 81 42 801
59 81 42 802

Fax

59 81 42 803