Przejdź do treści
Logo MOPR Słupsk
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
w Słupsku
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Słupsku
Facebook Mapa strony Wysoki kontrast Biuletyn informacji publicznej Projekty Unijne

Deklaracja dostępności

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Słupsku zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony .

  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest w pełni zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Data i podstawa przygotowania deklaracji dostępności

Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja

  • Data sporządzenia deklaracji:
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

Deklarację sporządzono na podstawie sporządzono na podstawie samooceny pracowników Ośrodka.

Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje

Nie dotyczy

Skróty klawiszowe

SHIFT + ALT + H - Strona główna
SHIFT + ALT + M - Zawartość strony
SHIFT + ALT + F - Wyszukiwarka
SHIFT + ALT + 0-9 - Menu

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Magdalena Krauze — mejlowo m.krauze@mopr.slupsk.pl lub telefonicznie 59 814 28 15.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Magdalena Krauze — mejlowo m.krauze@mopr.slupsk.pl lub telefonicznie 59 814 28 15. W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością Osobą do kontaktu jest Magdalena Krauze, e-mail: m.krauze@mopr.slupsk.pl Kontaktować można się również dzwoniąc na numer telefonu: 797-974-330 Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądanie zapewnienia dostępności. Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na warunkach określonych w ustawie. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich. Link do strony internetowej Rzecznika Praw Obywatelskich: https://bip.brpo.gov.pl/pl

Pozostałe informacje

Aplikacje mobilne

Link do aplikacji mobilnej: Nie dotyczy

Link do deklaracji dostępnosci tej aplikacji: Nie dotyczy

Dostępność architektoniczna

Do budynku MOPR można wejść przez trzy wejścia. Wejście główne jest dostosowane do osób niepełnosprawnych poprzez zamontowany podjazd oraz rozsuwane drzwi. W budynku mieszczą się łazienki dostosowane do osób niepełnosprawnych. Istnieje parking również z miejscami dla osób niepełnosprawnych. Dla osób na poruszających się wózkach inwalidzkich dostępne pokoje na parterze. Ośrodek nie posiada windy. Na prośbę naszych klientów, pracownicy pomagają osobom niepełnosprawnym w poruszaniu się na terenie Ośrodka. W związku z rozpoczęciem prac przy budowie kolejnego etapu ringu miejskiego i przebudowie ul. Słonecznej, od 19 października 2023 r. (czwartek) do odwołania, wstrzymany zostanie ruch autobusów na ul. Słonecznej, który prowadził bezpośrednio pod siedziby Ośrodka. Zmiana ta istotnie wpływa na sposób dotarcia osób starszych i niepełnosprawnych. Do budynku można wejść z psem asystującym oraz psem przewodnikiem.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Dostępność informacji głosowych brak Dostępność pętli indukcyjnych brak Dostępność tłumacza języka migowego brak

Kontakt

Adres

ul. Słoneczna 15D,
76-200 Słupsk

e-mail

sekretariat@mopr.slupsk.pl

Telefony

59 81 42 801
59 81 42 802

Fax

59 81 42 803