Wznawiamy nabór kandydatów na asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej
![Wznawiamy nabór kandydatów na asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej](/pliki/slupsk-mopr/obrazy/asystent%20ostateczne.jpg)
Wznawiamy nabór do pełnienia funkcji Asystenta osoby niepełnosprawnej do programu: „ASYSTENT OSOBISTY OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ” – edycja 2019-2020”.
Do zadań asystenta należy m.in pomoc przy wykonywaniu codziennych czynności, załatwianiu spraw urzędowych, w dotarciu na rehabilitację lub zajęcia terapeutyczne czy podejmowaniu aktywności społecznej, w tym pomocy w uczestniczeniu w wydarzeniach kulturalnych, czy sportowych.
Program ma na celu przeciwdziałanie dyskryminacji i wykluczeniu społecznemu osób niepełnosprawnych. Dostępność usług asystenta powinna przyczynić się do umożliwienia prowadzenia przez osoby z niepełnosprawnością bardziej aktywnego i samodzielnego życia.
Co ważne, osoba niepełnosprawna może dokonać samodzielnego wyboru osoby, która będzie świadczyć usługi asystenta w wymiarze 15-20 godz. w miesiącu.
Wymagane dokumenty:
-
Curriculum Vitae
-
kopie dokumentów potwierdzających ukończone kształcenie w zawodzie asystenta osoby niepełnosprawnej lub kopię świadectwa ukończenia szkoły średniej oraz udokumentowane co najmniej roczne doświadczenie w udzielaniu bezpośredniej pomocy osobom niepełnosprawnym
-
oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
-
wypełniona ankieta (dostępna do pobrania poniżej)
Do oferty mogą być dołączone inne dokumenty, w tym opinie lub referencje z poprzednich miejsc pracy.
Wymagane dokumenty aplikacyjne, powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Dodatkowe informacje:
-
Usługa asystenta świadczona będzie na podstawie umowy zlecenia. Usługi asystenta mogą być realizowane przez siedem dni w tygodniu, w godz. 7:00 – 22:00, w uzasadnionych przypadkach godziny wykonywania usług mogą zostać zmienione
-
Limit godzin usług przypadający na jednego uczestnika Programu wynosi nie więcej niż 15-20 godzin miesięcznie.
-
Koszt jednej godziny zegarowej wynagrodzenia z tytułu świadczenia usługi wynosi do 30 zł brutto.
Miejsce składania dokumentów: wymagane dokumenty należy składać osobiście w sekretariacie Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku, ul. Słoneczna 15D lub drogą mailową na adres e-mail: m.czerchawska@mopr.slupsk.pl
Nabór prowadzony w trybie ciągłym.
Do pobrania: