Koronawirus - Informacja w sprawie sposobów załatwiania spraw w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie
W związku z podjętymi działaniami profilaktycznymi, mającymi na celu ograniczenie rozprzestrzeniania się koronawirusa, poniżej wskazujemy zalecene kanały komunikacji z Miejskim Ośrodkiem Pomocy Rodzinie w Słupsku.
Zalecane sposoby komunikacji z MOPR Słupsk:
1. Elektronicznie:
a) poczta elektroniczna: mopr@sl.home.pl
b) ePUAP: epuap.gov.pl
2. Telefonicznie:
1. Elektronicznie:
a) poczta elektroniczna: mopr@sl.home.pl
b) ePUAP: epuap.gov.pl
2. Telefonicznie:
a) sekratariat: 59 814 28 01; 59 814 28 02
b) Działa Świadczeń Rodzinnych: 59 848 10 50; 59 848 10 51
c) Dział Usług Opiekuńczych: 59 814 28 26
Składanie wniosków, podań:
1. Elektronicznie:
a) ePUAP: epuap.gov.pl
b) Emp@tia: empatia.mpips.gov.pl (pomoc społeczna, świadczenia rodzinne, 500+, fundusz alimentacyjny, Karta Dużej Rodziny)
c) PUE ZUS: zus.pl (500+)
d) Bankowość elektroniczna (500+)
1. Elektronicznie:
a) ePUAP: epuap.gov.pl
b) Emp@tia: empatia.mpips.gov.pl (pomoc społeczna, świadczenia rodzinne, 500+, fundusz alimentacyjny, Karta Dużej Rodziny)
c) PUE ZUS: zus.pl (500+)
d) Bankowość elektroniczna (500+)
e) https://sow.pfron.org.pl/: wnioski w ramach programu Aktywny Samorząd
2. W formie papierowej (za pośrednictwem np. poczty)