Informacja o zatrudnieniu na umowę zlecenie opiekunów osób niepełnosprawnych
Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku zatrudni na podstawie umowy zlecenia osoby chcące pełnić funkcję Opiekuna osoby niepełnosprawnej w ramach Programu Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej ,,Opieka wytchnieniowa”– edycja 2022.
Wymagania niezbędne do pełnienia funkcji opiekuna osoby niepełnosprawnej:
- Osoby posiadające dyplom potwierdzający uzyskanie kwalifikacji w zawodzie asystent osoby niepełnosprawnej/pielęgniarka lub innym, zapewniającym realizację usługi opieki wytchnieniowej w zakresie adekwatnym do indywidualnych potrzeb osób niepełnosprawnych;
- Osoby posiadające, co najmniej roczne, udokumentowane doświadczenie w udzieleniu bezpośredniej pomocy, opieki osobom niepełnosprawnym;
Wymagane dokumenty:
- Curriculum Vitae;
- kopie dokumentów potwierdzających ukończone kształcenie w zawodzie asystenta osoby niepełnosprawnej lub kopię świadectwa ukończenia szkoły średniej oraz udokumentowane co najmniej roczne doświadczenie w udzielaniu bezpośredniej pomocy osobom niepełnosprawnym;
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych (do pobrani poniżej);
- oświadczenie o doświadczeniu (do pobrani poniżej);
- oświadczenie o stanie zdrowia (do pobrani poniżej);
- oświadczenie o niekaralności (do pobrani poniżej);
- oświadczenie o niespokrewnieniu (do pobrani poniżej);
Do oferty mogą być dołączone inne dokumenty, w tym opinie lub referencje z poprzednich miejsc pracy.
Wymagane dokumenty aplikacyjne, powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Dodatkowe informacje:
- Usługa opieki wytchnieniowej świadczona będzie na podstawie umowy zlecenia;
- Koszt jednej godziny zegarowej wynagrodzenia z tytułu świadczenia usługi wynosi do 33 zł brutto.
Miejsce składania dokumentów: wymagane dokumenty należy składać osobiście w biurze projektów w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Słupsku, ul. Słoneczna 15D lub drogą mailową na adres e-mail: k.demuth@mopr.slupsk.pl.
Pliki do pobrania:
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych (word, 32 KB);
- oświadczenie o doświadczeniu (word, 34 KB);
- oświadczenie o stanie zdrowia (word,57 KB);
- oświadczenie o niekaralności (word, 57 KB);
- oświadczenie o niespokrewnieniu (word, 32 KB);