Dodatki węglowe - rozpoczynamy nabór wniosków
Od dnia dzisiejszego, w związku z opublikowaniem Rozporządzenia Ministra Klimatu i Środowiska w sprawie wzoru wniosku o wypłatę dodatku węglowego rozpoczynamy przyjmowanie wniosków o wypłatę świadczenia. Dokumenty przyjmowane są w dni powszednie w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku przy ul. Słonecznej 15 d, pok. nr 12, w godz. 8.00 - 14.00 Wypełnione wnioski złożyć można także do wystawionej urny. Zachęcamy do składania wniosków drogą elektroniczną za pośrednictwem platformy ePUAP (wymagają uwierzytelnienia podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym) lub w wersji papierowej przesłanej pocztą na adres Ośrodka. Wpisanie do wniosku aktualnego numery telefonu znacznie ułatwi naszym pracownikom kontakt z Wnioskodawcami w przypadku konieczności złożenia dodatkowych wyjaśnień.
Załączniki:
Wniosek o dodatek węglowy (WORD, 114 KB)
Klauzula informacyjna (WORD, 8,92 KB)
Rozporządzenie Ministra Klimatu i Środowiska w sprawie wniosku o dodatek węglowy (pdf, 916 KB)
Link do strony z ważnymi informacjami: pytania i odpowiedzi
fot. pixabay