Przejdź do treści
Logo MOPR Słupsk
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
w Słupsku
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Słupsku
Facebook Mapa strony Wysoki kontrast Biuletyn informacji publicznej Projekty Unijne

Teleopieka dostępna dla naszych mieszkańców

Teleopieka dostępna dla naszych mieszkańców

W dalszym ciągu realizujemy usługę Teleopieki, czyli całodobowego monitoringu stanu zdrowia dla mieszkańców obszaru rewitalizowanego  naszego miasta (tutaj: wykaz ulic). Do rozdysponowania jest jeszcze 46 niezbędnych zestawów.

O Teleopiekę  mogą starać się mieszkańcy obszaru, którzy ukończyli 60 rok życia, a także wszystkie osoby niepełnosprawne i samotne. Uczestnicy programu otrzymają opaskę SOS  tzw. „bransoletkę życia” oraz czujnik ruchu.

Całodobowy monitoring użytkowników prowadzony jest przez wyspecjalizowany podmiot zewnętrzny (firma Comarch z Krakowa), który w przypadku wystąpienia niepożądanych zdarzeń  za pośrednictwem opaski SOS może nawiązać głosowy kontakt z domownikiem i poinformować o zagrożeniu, a w razie konieczności wezwać służby ratunkowe.

Osoby korzystające z systemu teleopieki  mogą również skorzystać z usługi „złotej rączki”, czyli drobnych napraw w domach uczestników projektu.

System teleopieki jest realizowany przez MOPR przy w ramach projektu  „Usługi społeczne – innowacyjne i kompleksowe wsparcie na rzecz mieszkańców obszaru rewitalizowanego Miasta Słupska” w partnerstwie z Fundacją Progresja . Przedsięwzięcie jest finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i wkładu własnego miasta Słupska

Zapraszamy mieszkańców  ulic z obszaru rewitalizowanego do korzystania. Zainteresowanych mieszkańców zapraszamy do kontaktu telefonicznego: 59 814 28 62/63/64

Kontakt

Adres

ul. Słoneczna 15D,
76-200 Słupsk

e-mail

sekretariat@mopr.slupsk.pl

Telefony

59 81 42 801
59 81 42 802

Fax

59 81 42 803